    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    <5d0607b4$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d0614dd$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d061f1a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d06272a$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d063192$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d064dd7$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <qe7t75$n0p$1@node2.news.atman.pl> <AeLNE.47424$GD7.16363@fx11.ams1>
    <5d07bbb6$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <toSNE.58187$m5.44898@fx01.ams1>
    <5d07f822$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <lVSNE.58190$m5.6452@fx01.ams1>
    <5d080bb6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 18 Jun 2019 00:24:57 GMT

    On 2019-06-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Coraz mniejsze te bity na dysku, IMO - coraz trudniej to odczytac w
    > sposob znacznie lepszy niz glowica ..

    Na pewno da się MFM, ale pewnie nie tak łatwo standardowym bo tam
    skanery XY to jest maks kilkaset mikrometrów. Ale może są
    wyspecjalizowane na potrzeby spraw wymagających. Ale też przeciez
    moznaby spróbowac samym dyskiem, tylko kontroler, czy co tam tym steruje
    powinien zwracać wartości nie bitowe a być w stanie odczytać z dużo
    większą rozdzielczością odpowiednie poziomy na- czy rozmagnesowania.

    --
    Marcin