  • Data: 2006-03-15 11:07:01
    Temat: Re: Zniszczenie forum.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrne1fq58.jm0.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Wed, 15 Mar 2006 00:02:02 +0100,
    > Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > Dupa - nie zabezpieczył się na kolejny włam - _już_ powinien znać
    > mechanizm
    > włamania.

    Nie sądzę.
    Wyobraź sobie, że ja celowo zdjęłem część zabezpieczeń i celowo pozwoliłem
    ponownie złamać pozostałe, żeby móc spokojnie dokumentować i zbierać
    informację o włamywaczu. W tej chwili pan Marcin M. ma już całkiem niezły
    uptime i czuje się całkowicie bezkarny.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/