    From: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znikniecie pieniedzy z konta bankowego- co robic?
    Date: Thu, 19 May 2005 23:41:23 +0200

    Thorn wrote:
    > W koncu pieniadze sa klienta a nie banku.

    fakt

    > Jakim prawem bank blokuje
    > srodki, ktore nie powinien blokowac?

    a blokuje??? eee chyba nie, z tego co mi wiadomo, i co pisales to sklep
    (jego terminal) trzy razy sei laczyl i to sklep blokuje, bank to tylko taka
    wieksza skarbonka

    > A jakby narazil klienta na
    > straty?

    okropne, truely...

    > A nerwy wlasciciela konta? Czas ktory trzeba poswiecic na
    > wyjasnienie sprawy? Tego nie mozna przeliczyc na pieniadze...

    j.w.

    > A jutro
    > trzeba placic rachunki. Czym?

    j.w.

    > Maszyny mozna kontrolowac.

    zgadaza sie, niech Dziewczyna idzie do sklepu i zada zeby sklep odblokowal,
    nabroil to niech naprawia, no i te rachunki....

    > Zakup byl
    > zrobiony w sobote, a juz mamy prawie srode.

    wszystko plynie jak powiedzial pan tarei:)

    > Ta osoba, ktora
    > kontroluje "maszyny" powinna juz dawno skorygowac ten blad. A nie, ze
    > codziennie dowiadujemy sie, ze ubywa pieniedzy z rachunku!

    naprawde, powiem to raz jeszcze bo jestem rowniez wielce wzburzony!!
    okropne co was spotkalo:) no jak tak mozna? hehe, a tak naprawde to jest to
    moze nie standardowa, ale bardzo czesto spotykana sytuacja, niech Twoja
    Dziewczyna skontaktuje sie z bankiem i dowie sei jak wyglada u nich
    mozliwosc wycofania blokady, jak nic sie nie da tam zdzialac to trudno, nic
    im nie zrobi i nie ma co biec od razu wyplakac sie na grupe, tylko niech
    idzie do sklepu z tym problemem, tak nawiasem mowiac to zupelnie nie
    rozumiem ze ludzie narzekaja na banki, sprawa jest moim zdaniem bardzo
    prosta, nie podoba sie, to zabierasz pieniadze i idziesz tam gdzie sie
    podoba. Proste? proste!

    > Thorn

    ze tak powiem,
    Wujek Dobra Rada:)