eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniknięcie debetu w Inteligo - kuriozumRe: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.viknet.p
    l!not-for-mail
    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Date: Sat, 18 Feb 2006 20:21:49 +0100
    Organization: VikNet NEWS Server
    Lines: 34
    Message-ID: <dt7s44$2pns$1@main.viknet.pl>
    References: <dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl> <dt71gn$fsb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: solo
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: main.viknet.pl 1140290500 91900 193.29.255.71 (18 Feb 2006 19:21:40 GMT)
    X-Complaints-To: b...@p...viknet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Feb 2006 19:21:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378084 pl.soc.prawo:368113
    [ ukryj nagłówki ]

    jacobs wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > news:dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> W dniu 15 lutego b.r., po zalogowaniu się do Inteligo, stwierdziłem
    >> iż na moim koncie występuje ujemne saldo. Po dokładniejszym
    >> sprawdzeniu okazało sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta
    >> zniknął przyznany mi debet w
    >> wysokości 200zł.
    >
    >
    > 1.Ktoś cię wpisał do rejestru dłużników. Jest to zgodne z regulaminem
    > tego banku i nie należy się dziwić. W regulaminie jest to dokładnie
    > wyjaśnione. Poczytaj go uwaznie, na jakiej zasadzie cofane jest prawo
    > do zadłużanie się na koncie.

    Najwyraźniej polityka banku nie zawsze jest zgodna z czymś takim jak
    prawo. Rozwiązanie umowy o debet BEZ okresu wypowiedzenia? Od razu
    koszty wezwania? Co jeśli ktoś pomyłkowo wpisał klienta w rejestr? Gdzie
    choćby cień zaufania do klienta - gdzie choćby 1 e-mail do niego z
    zapytaniem o sytuację? To ma być bank, który chce zdobywac klientów
    (ciekawa polityka - przez ostraszanie)?
    Nigdy nie miałem konta w tym banku i żadnym pomiocie PKO. Takie
    zdarzenia utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu, że dobrze robię...

    --
    Pozdrawiam
    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1