  • Data: 2008-09-18 18:50:21
    Temat: Re: Zniesławienie, pomówienie, etc.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > - jak zabezpieczyc na potrzeby dowodowe tresc posta na forum?; post moze
    > zostac w kazdej chwili zmieniony lub usuniety

    Świadek? Notariusz?

    > - kto przyjmie moje doniesienie - prokuratura, sad?

    Składasz prywatny akt oskarżenia w sądzie - Art. 212 KK nie jest ścigany
    z urzędu.

    > - jakie sa obecnie oplaty przy skladaniu takiego hm.. pozwu? doniesienia?

    Prywatny akt oskarżenia - 300PLN, o ile nic się nie zmieniło. To na
    początek i jeśli wszystko robisz sam.

    > - ile szacunkowo czasu minie, zanim cala "machina" ruszy?

    Hohoho i jeszcze trochę ;)

    > - zakladajac ze ten pan jest mi winien pieniadze (wynikajace ze
    > zrealizowanej uslugi, jest na to umowa) - moge zadanie zaplaty
    > umiescic w jednym pozwie i zeby odbywalo sie to w ramach jednej
    > sprawy?

    Nie, bo to zupełnie inna sprawa.

    Możesz natomiast domagać się naprawienia szkód, jakie to pomówienie
    spowodowało - jeśli jesteś w stanie je wykazać.