eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnieść obowiązek nauki "urzędowej".Re: Znieść obowiązek nauki "urzęd owej".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znieść obowiązek nauki "urzęd owej".
    Date: Sat, 27 Aug 2005 14:46:58 +0000 (UTC)
    Organization: Towarzystwo Wspierania Kojota w Jego Staraniach
    Lines: 44
    Message-ID: <X...@1...7.19.101>
    References: <dehkav$n37$3@atlantis.news.tpi.pl> <deibh9$4i9$1@news.onet.pl>
    <deic4f$1ih$4@news.onet.pl> <deiihf$la6$1@news.onet.pl>
    <c3968$430e1d3c$3eb3302e$24774@news.chello.pl>
    <dell2l$31o$2@inews.gazeta.pl>
    <a63b8$430ef167$3eb3302e$4676@news.chello.pl>
    <denhgr$hnc$4@inews.gazeta.pl> <denhsa$dd3$3@nemesis.news.tpi.pl>
    <denian$lvc$1@inews.gazeta.pl> <denj5t$433$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <dep0u9$h1e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <depjrh$35v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qs190.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1125154018 3786 80.55.44.190 (27 Aug 2005 14:46:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Aug 2005 14:46:58 +0000 (UTC)
    X-Face: a9t\\FlbV]AOG}6#nq)OG7'f`-!umYwlu]*\"75eNW!JrF9M,O7T!(m)CoYG+:KCftiHu9v]a5QZW
    -8BdJhdufl.(vRFs;gR\\1R~<k<bfUZgC[(7NBLVVTqboLOnJHW6\"S-Ukq0`-!QjrFCR8+GVx$q!
    oJllG-E%%=VNX.C9g<G%%aU~^/uwRow$8t%%isFq9(!G1
    X-Newsreader: SuperNewsReader
    X-Mailer: EnyMailer
    User-Agent: JustAsk X-news
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:322841
    [ ukryj nagłówki ]

    MarcinS <s...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:depjrh$35v$1@nemesis.news.tpi.pl:

    >> Prezentujesz poglądy bardzo zbieżne z ostatnio nachalnie...
    > ostatnio,
    > od kiedy pamiętam (także gdy sam się kształciłem na poziomie
    > szkoły średniej) była krytyka, że pakuje się do głowy dużo i bez
    > sensu.
    Malkontenci

    >> Tylko Ci się wydaje, że nie potrzebowałeś.
    > _nigdy_ nie potrzebowałem wiadomosci z chemii, fizyki,
    > geografii, matematyki (...)
    > Dzięki temu miałem czas czytac źródła historyczne i opracowywać
    > tematy z historii na tej podstawie, a nie na podstawie
    > podręczników.
    Wydaje Ci się. Pieczecie, manuskrypty, uzbrojenie - wiele razy
    czytales e zrodla z wiekszym zrozumieniem wykorzystujac nolens
    volens wiedze z z niechcianej (i ew. slabo przyswajanej) chemii.

    >> A wiedza GDZIE szukać, to już element wszechstronności.
    >> Gdybyś nie miał bladego pojęcia o geografii nie wiedziałbyś g
    >> dzie przylepić pojęcie "Ekwador"
    > Tak bardzo mieszasz argumenty, że dyskusja jest niemożebnie
    > trudna. Czy ja mówię, że ma nie być w ogóle przedmiotów.
    ...
    > Ale po co wiedza o ilości eksportowanego cukru w latach 2002-
    > 2004? Czy ilości upraw buraka cukrowego ?

    A to my dyskutujemy o fatalnych nauczycielach geografii czy
    o wszechstronności/pobieżności systemu nauczania?
    Toż to idiotyzm wymagać takiej statystyki.
    Nauczyciele (niech zostania ta gegrafia), jaich spotkałem wymagali
    odpowiedzi _dlaczego_ na Kujawach więcej, a na Podhali jakby mniej
    tego buraka się uprawia. I nie wydaje mi sie abym byl wyjatkiem,

    PS. znam przykład kumpla średnio radzącego sobie w polskiej szkole,
    po emigracji do USA musiał odbywać jakieś badania ze względu na
    prezentowaną wiedzę "znacząco odbiegającą od przeciętnego poziomu"
    - o tym zjawisku m.in. piszę.

    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1