    Subject: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d35e2ce$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d360adb$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d36c9d7$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d37370d$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d3759e1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 23 Jul 2019 21:51:32 +0200

    W dniu 23.07.2019 o 21:00, J.F. pisze:

    > Chyba nie rozumiesz.
    > Sasiedzi bez przerwy dzwonia, a on od lat powazniejszej szkody jednak
    > nie zrobil.

    Wystarczająco poważne jest zakłócanie spokoju. Co policja nagle nie jest
    od drobnych spraw?

    > Za pierwszym razem musiala jakos zainterweniowac.
    > A potem ignoruje, bo wie, ze nic nie zrobi :-)

    To jak nic nie może, to niech się rozwiąże. Może tylko ma to w dupie bo
    woli się uganiać za przechodzącymi na czerwonym, noszącymi
    nieprawomyślne koszulki albo studentami z piwem w parku.

    > No ale to jest trzech przez trzy lata - bo twojego swira nie licze.
    > W tym czasie mielimy 1500 ofiar tzw zdrowych ludzi.

    Sam napisałeś, że mniej więcej połowa to ma coś nie tak z głową, więc
    nie odwracaj kota ogonem.

    > Jak to bylo z tymi babkami z bloku to nie wiem.

    Normanie "dobrze znane policji, sąsiedzi ciągle się skarżyli,
    wielokrotnie goziły że wysadzą kwadrat".

    > Dodaj jeszcze, ze sam na starosc mozesz popasc w demencje ... i co,
    > zamknac cie ?

    Jak będę groził ludziom... niestety - albo rodzina albo państwo.

    > No ba - policjanci, borowiki, rajdowcy :-)

    Temat trochę przestaje być śmieszny kiedy dochodzi do trupów, bo policja
    woli wyrabiać statystyki.

    Powiem wprost - mamy tekturowe państwo: Policjant na grupach (poniekąd
    elita) udowadnia, że ratownik nie jest od ratowania, tylko od posiadania
    defibrylatora na stanie. W związku z tym nie może go używac do
    ratowania, bo ktoś inny mógłby go potrzebować, a wtedy on nie miałby go
    na stanie. Państwo zapewnia ochronę matkom na urlopach i w ciąży przed
    zwolnieniem, ale tylko wtedy gdy chodzi o złego prywacirza, jak o
    państwo to można ustawą sprzeczną z prawem unijnym cofnać ochronę wstecz
    - w ramach polityki prorodzinnej, potem małpa która się pod tym
    podpisałe ma czelność kandydować na komisarza to spraw zatrudnienia i
    polityki społecznej UE. Podstawowym obowiązkiem państwa jest zapewnienie
    prawa do sądu, ale sąd stwierdza, że nie czuje się kompetentny do oceny
    sprawy więc... powództwo oddala. Policja nie czuje się w obowiązku
    zapewnić bezpieczeństwa fizycznego obywateli, bo przecież świr jeszcze
    nikogo nie zabił, na razie tylko groził i biegał z norzem - nie ma trupa
    nie ma sprawy. Wojsko - wojsko się rozbroiło, bo pół budżetu wydali na
    samoloty dla wipów (które od dwóch lat nie osiągnęły gotowości
    "bojowej", a resztę wydają na emerytuty trepów. Emerytuty... Tyle
    dobrego, że jak zadzwonisz to karetka przyjedzie i umrzesz czekając na
    sorze a nie na ulicy. Na chuj mi państwo, które nie spełnia swoich
    podstawowych obowiązków? Ale jak przejdziesz na czerwonym, to przyjdzie
    kulson i będzie ci tłumaczył "ale jesteśmy w polsce a nie europie". A
    chuj z takim państwem i jego prawem. Jak mi ktoś powie, że mam jakieś
    obowiązki wobec państwa to niech spierdala.

    > pijanego moga zamknac, a kw świrow nie dotyczy :-)

    Gdyż, albowiem? Dotyczy - dopiero sąd na podstawie opinie biegłego
    stwierdza niepoczytalność i ma zgryz co zrobić dalej.

    --
    Shrek