  • Data: 2019-07-22 15:20:24
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 11:40 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > W zeszłym roku! Na co komu taka informacja?

    :)
    Miałem nadzieję na reakcję i dłuższą rozmowę z Animką :)

    Policja mogłaby przesłuchać wszystkie blondyny w Polsce wyższe od ojca
    zaginionego dziecka.
    Jeśli któraś była z nim rok temu na przystanku, jak pisała Animka, mogła
    wnieść istotne informacje do poszukiwań. A na pewno nie mniej istotne od
    przeczuć Maga Jackowskiego.

    --
    Trefniś