  • Data: 2007-01-27 11:46:12
    Temat: Re: Znaki poziome pod pokrywa sniezna
    Od: "marian r" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem wymyslony na bierzaco, w zwiazku z pogoda za oknami:
    > czy znaki poziome, ktore nie sa zdublowane w postaci znakow pionowych, lezace
    > pod pokrywa sniezna sa wciaz obowiazujace? Przykladowo, na moim osiedlu jest
    > linia bezwarunkowego zatrzymania bez pionowego znaku stop (jest tylko ustap
    > pierwszenstwa). Z innej beczki: wzdluz jezdni mamy pas zieleni, chodnik, pas
    > zieleni, sciezka rowerowa, pas zieleni; poczatek sciezki nie jest oznaczony
    > odpowiednim znakiem a polmetrowa pokrywa sniezna nie pozwala dokladnie
> [...]

    Ja kiedys dostalem mandat w Dzierżoniowie, za parkowanie na przejściu dla
    pieszych :)

    Nie pomogły tłumaczenia, że sniegu pół metra, że musiałem na łańcuchach jeździć,
    że znak informujący o przejściu dla pieszysch z powodu wiatru byl lekko obrócony
    i całkowicie oblepiony sniegiem.
    100 zł mnie to kosztowało