  • Data: 2007-11-28 18:03:52
    Temat: Re: Znak towarowy (słowny) - zastrzeżony
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Mrx wrote:

    > 1. Skoro "ADAM" Sp. z o.o - jest nazwą zastrzeżoną to w moim
    > rozumieniu moja firma mimo, że w nazwie zawiera słowo identycznej jak
    > zastrzeżona nazwa ww. sp. z o.o to jednak w mojej nazwie występuje
    > dodatkowo OBSŁUGA TRANSPORTU ADAM KOWALSKI. Wiadomym jest, że nazwa

    Abstrahując od tego co powiedzieli inni, być może prezes uważa, że to
    nie Twoja firma narusza jego znak towarowy, ale zarejestrowana przez
    Ciebie domena. Oczywiście sama rejestracja znaku nie narusza, ale już
    używanie może - przy czym jeżeli podałeś prawdziwą nazwę domeny, to to
    co tam się znajduje to raczej praw do znaku nie narusza.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak