  • Data: 2004-12-08 22:42:33
    Temat: Re: Znajomy skorzystal z mojego konta a teraz mam problem HELP
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Lopez wrote:

    > czy na ewetualnej sprawie mam jakies szanse?

    Szasne zawsze jakies sa, ale imo marnie to wyglada.

    > czy jesli udaloby mi sie odnalezc znajomego i dostac od niego jakies
    > oswiadczenie albo cos?

    Nie bardzo widze jaka mialaby byc tresc tego oswiadczenia. Watpliwe tez czy
    sad da wiare oswiadczeniu jakiejs osoby, zwlaszcza ze pieniedzy nie ma.
    Znajdz znajomego i wypytaj co i jak.

    > nie znam tego goscia od ktorego dostalem list
    > na przelewie chyba bylo napisane ze to kapital zakladowy czy cos
    > takiego jutro sprawdze

    Tym gorzej. Osoba moze twierdzic, ze pieniadze mialy trafic do kogos innego,
    a trafily do Ciebie(przypadkiem). Natomiast Ty je wydales(chociaz faktycznie
    przekazales tylko znajomemu, ale na to dowodu nie ma. Mogles rownie dobrze
    "przepusci" je na rozrywki). Dlatego tez, jestes zobowiazany do ich zwrotu.

    pozdrawiam
    --
    Mithos