  • Data: 2004-12-10 09:38:58
    Temat: Re: Znajomy skorzystal z mojego konta a teraz mam problem HELP
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kilka lat temu znajomy poprosil mnie abym przyjal na swoje konto pieniadze

    Trzeba uważać z takimi uprzejmościami. W czasach gdy fax był rzadkością
    udostępniłem koledze swój numer, bo miały przyjść jakieś dokumenty dla jego
    firmy (zwykła koleżeńska przysługa). Przez następne kilka lat przychodziła
    pocztą jakaś korespondencja, reklamy itp. Nie wiem jak po samym numerze
    telefonu (faxu) ustalono adres, ale problem znikł dopiero po tym, jak się
    wyprowadziłem. Teraz problem ma następny właściciel tego mieszkania...

    Pozdrawiam

    Czapla