  • Data: 2003-05-11 21:54:04
    Temat: Re: Zmiana umowy wynajmu.
    Od: "Krzysztof" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zanim kategorycznie sie wypowiesz,
    > zauważ, że chodnik i parking "przed moim domem"
    > na ogół sa nieruchomościami gminnymi
    > i znajdują się w pasie drogi publicznej,
    > zas teren o którym mowa taka droga publiczna nie jest.
    Właściciel tego terenu z zespołem garaży podobno nie jest ustalony,
    przynajmniej o tym poinformował mnie administrator.
    > i ta "niewielka róznica"
    > powoduje, że właściciel chciałby coś mieć z tego,
    > że inni korzystają z jego własności,
    > to tak jakby tobie sąsiad zajął jeden pokój w mieszkaniu,
    > bo jemu akurak potrzebny,
    > ciekawe czy udostępniłbyś go za darmo ?
    Nie podoba mi się porównanie bo moim zdaniem nijak nie pasuje do mojej
    sytuacji. Nikt nikomu nic nie zajął. Na początku umowa była jakaś tam i auta
    tak samo wjeżdżały do garaży i nagle teraz pojawił się dodatkowy metraż choć
    rzeczywistość nie uległa zmianie, nawet nie wiem jak to przełożyć na tą
    metaforę z mieszkaniem więc nie będę jej modyfikował do mojej sytuacji.
    Natomiast ostatnio słyszałem, że ogólnie nagminnie właśnie w taki sposób
    modyfikuje sie umowy tego typu w naszym mieście dodając coś tam. Ja po
    prostu nie lubię jak rzeczywistość się nie zmienia a nagle dowiaduję się że
    muszę płacić więcej.
    > co do płotów to sie nie bój tego, bo teren zapewne idzie do
    > współdzierżawy w czesiach niewydzielonych a więc nie ma gdzie stawiać tych
    > płotów a poza tym w umowie zapewne powinno być powiedziane
    > jak z przedmiotu dzierżawy korzystac, czyli zakaz grodzenia,
    > tak więc doradzam spokój i przemyslenie sprawy,
    Chyba masz rację Jarku, ponieważ w umowie znajduje się punkt:
    Najemca nie może wznosić na wynajmowanym terenie żadnych obiektów
    budowlanych bez zgody Wynajmującego.
    Z drugiej strony mam nadzieję że nikt nie będzie miał takiego pomysłu, bo
    wtedy mój samochód rzeczywiście będzie musiał lewitować.
    Jeszcze raz dziękuję za opinie.

    Pozdrowienia
    Krzysztof