  • Data: 2009-02-03 20:53:52
    Temat: Re: Zmiana statusu podczas przesłuchania
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gm9imt$d8e$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > czy podczas przesłuchania policja może zmienić status ze "świadka" na
    > "podejrzanego"?
    >
    > Konkretna sytuacja:
    >
    > - pierwszy raz wzywają syna (tlefonicznie) na "rozpytanie", idzie, mówią
    > że
    > na razie ma status świadka ale jak nie będzie kapował kolegi to wszystko
    > się
    > zmieni, przedstawią zarzuty i zostanie oskarżony, na tym kończy się
    > pierwsza
    > wizyta

> [...]

    Po pierwsze to z tego co napisales nie wynika czy syn jest
    pelnoletni,,,jezeli nie jest to cala ta sprawa i przesluchania bez
    powiadamiania-udzialu rodzicow w przesluchaniu nadaje sie do kosza
    Przynajmniej skaraga do prokuratury na sledczych od tornistrowcow

    Inna sprawa to na telefon mozna sie umowic na randke a nie na przesluchanie
    jeszce inna to zarowno swiadek jak i podejrzewany ma prawo do odmowy
    skladania zeznan aby sie samooskarzyc.

    --
    Pozdrowienia
    matusm