  • Data: 2005-12-21 22:47:01
    Temat: Re: Zmiana stanowiska pracy
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Krzysztof" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:doaccu$etp$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeszcze o jednym zapomniałem.
    > Na umowie która podpisywałem jest napisane że przyjmuje się na takie to a
    > takie stanowisko i to wszystko. Gdzie znajdę dokładny zakres moich
    > obowiązków
    > i wykonywanych czynności? Czy także to powinno być opisane w regulaminie
    > pracy?

    Najczesciej okreslaja to zakresy czynnosci. Przyjmuje sie , ze jesli w
    umowie nie okreslono zakresu czynnosci, a okreslono samo stanowisko, to
    pracodawca moze jednostronnie (bez zgody pracownika) okreslic zakres
    czynnosci jaki zwyczajowo zwiazany jest z danego rodzaju stanowiskiem. Na
    zobowiazanie pracownika do wykonywania czynnosci nie zwiazanych ze
    stanowiskiem potrzebna jest zgoda pracownika. Wniosek z tego taki, ze
    pracodawca nie ma obowiazku uzgadniac z Toba szczegolowego zakresu czynnosci
    jesli obowiazki pracownicze wiaza sie w zwykly sposob z zajmowanym
    stanowiskiem . Nie musi tez okreslac zakresow czynnosci w innych aktach
    wewnatrzzakladowych. Oczywiscie okreslenie pisemnego zakresu czynnosci lezy
    w interesie pracodawcy, chociazby ze wzgledu na ulatwienie w ewentualnym
    dochodzeniu odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez pracownika.

    Dan.