  • Data: 2010-05-12 18:28:05
    Temat: Re: Zmiana numeru adresowego przez gminę - kto pokrywa koszty?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-12 20:17, Tomek C pisze:

    > Możesz rozwinąć? Jest jakaś podstawa prawna czy jest to na zasadzie nie
    > bo nie?

    Po prostu pewnie nie ma jakiegokolwiek przepisu który nakazywałby gminie
    pokrywanie kosztów.

    Zwracam jednak uwagę, że o zmianach nazw decydują organy samorządowe
    (no, choć i rządowe agendy potrafią się wmieszać) więc nic nie stoi na
    przeszkodzie aby w budżecie przewidziały także środki na pokrycie tych
    kosztów. ;)

    --
    spp