  • Data: 2004-05-04 12:09:49
    Temat: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mi sie plakac chce, ze ojca nie stac nawet na prezent dla dziecka na
    > urodziny.A alimenta wysyla poczta przez komornika.Wiec jezeli mozesz to
    > prosze, bez zadnych aluzji koles

    a z ciebie ci sie nie chce plakac ? przeciez ojca dziecka bocian nie
    przyniosl, sama go znalazlas, wiec i drobine odpowiedzialnosci za swoje
    czyny, a jesli juz tak sie troszczysz o dziecko, to oddaj je ojcu, plac mu
    alimenty (osobiscie a nie poczta) oraz kupoj mu prezenty i co tam jeszcze
    chcesz i sparawa bedzie zalatwiona

    ps: a koles to mow do swoich chloptasiow