  • Data: 2003-07-19 14:24:09
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej z D na A
    Od: "Tomasz Kaluzny" <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "januszek"
    <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wycia
    c].irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:tp8ghv8tfj8pj704r9m7domid9qpbmnejs@4ax.com...
    cos
    .

    > Cudowne Ozdrowienie :PPP

    A dlaczego nie? Ja bylem w podobnej sytuacji. Oczywiscie odczekalem az moj
    wiek stanie sie odpowiedni do tego, aby mnie w kamasze nie wsadzili, ale z
    choroby wyleczylem sie juz duzo wczesniej. Kategorie D otrzymalem z powodu
    choroby wrzodowej dwunastnicy. Przy odpowiednim trybie zycia, diecie i
    lekarstwach jest to jak najbardziej uleczalne.

    Pozdrawiam. Tomek.