eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZłozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe?? › Re: Złozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe??
    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe??
    Date: Fri, 19 Mar 2004 08:47:03 +0100

    > Witam. Jakieś 2 tygodnie temu administrator mi odłaczył internet i kazał
    > zwrucić sprzet (by jego własnościa tak miał skonstruowana umowe, ja
    płaciłem
    > za przyłacz 400PLN a on urzyczał mi sprzet). No i mnie odłaczył z powodu
    ze
    > niby sie włamałem do jego sieci.
    > [ciach]
    > Od razu na Policje, czy lepiej sobie sprawe mu wytoczyc, czy moze
    > to i to i do datkowo powiadomić Urzad Skarbowy??

    Zastanów się nad tym, bo jakoś nie wierzę, żeby on to zrobił ot tak sobie
    dla własego widzimisię. Jeżeli faktycznie włamywałeś się lub próbowałeś to
    sam sobie jesteś winien.
    Ponadto jeżeli zgłosisz to na policję, czy też do US lub sądu, to weź pod
    uwagę, że gość może zeznać, że odłączył cię z powodu zarówno włamań jak i
    użytkowania lub ściągania nielegalnego oprogramowania. Czy jesteś pewien, że
    jesteś w porządku ?

    Jacek "Plumpi"