eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZłozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe?? › Re: Złozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe??
    From: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złozyc zawiadomienie na policje czy wytoczyć samemu sprawe??
    Date: Thu, 18 Mar 2004 19:29:04 +0100

    > zażadaj faktur!

    Juz zarzadałem. I dostałem odp:

    Zgodnie z obowiazujacym prawem podatkowym w Polsce (art. 29 ustawy o podatku
    od towarów i usłyg) podatnicy sprzedający towary i świadczący usługi na
    rzecz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej (czyli Pan
    (imie naziwsko) są obowiązani do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku
    należnego przy zastosowaniu kas rejestrujacych (fiskalnych). Kasa fiskalna
    znajduje się w siedzibie firmy ...... gdzie zawsze są dokonywane zapisy na
    podstawie wyciagów bankowych. Tak więc dla klientów, którzy nie prowadzą
    działalności gospodarczej dowodem potwierdzającym jest dowód zaplaty. Nie
    możemy więc spełnić Pańskiej prośby o przesłanie faktur.

    No i ja miałem stały przelew z konta matki na jego konto. Co o tym
    sądzicie??