  • Data: 2006-01-05 10:13:23
    Temat: Re: Złom-da się go jakoś pozbyć?
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Jan 2006 10:03:40 +0100, Czapla napisał(a):

    > Czy jest jakaś prawna możliwość pozbycia się tego magazynu sprzed domu? Sprzęt
    > na pewno nie ma przeglądu, wygląda tragicznie, dziury w blacharce na wylot, ale
    > tablice rejestracyjne i identyfikator ma. Roczny abonament na parkowanie w
    > strefie to jakieś 20 zł. - jest to więc najtańszy magazyn jaki można sobie
    > wyobrazić.

    Straż miejska lubi takie gadżety. Co do parkingu to zwykle służy pojazdom -
    warto sprawdzić jaki jest regulamin/uchawała rady miasta dotycząca
    przeznaczenia oraz status tego 'pojazdu' tj. czy jest dalej pojazd czy
    zdezelowany, wyrejetrowany, kawałek metalu. Poza tym ostatnio mamy niefajne
    prawo o ochronie środowiska w tym zakresie i jestem prawie pewien że złomu
    nie można magazynować na ulicach.

    --
    pozdrawiam,