    From: "piotr" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zlodziejskie stawki
    Date: Mon, 25 Oct 2004 21:47:15 +0200

    Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:cljjjo$nmq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cljjat$1q0c$3@news2.ipartners.pl...
    > trzeba
    > dwiescie

    > Na dzien dobry mam im to wplacic, z czego .
    > juras
    >
    >Z góry to możesz założyć że to próba "ruchnięcia".
    Znajdź kogoś kto napisze ci pozew, nie koniecznie jes do tego potrzebny
    adwokat. Wartość takiego pozwu to powiedzmy jakieś 200 zł zakładając że
    dobrze przygotujesz materiały.
    Poza ty powiem ci jeszcze jedno, pomyśl sobie że będziesz mógł przechulać te
    1200 jak wgłębisz się w wąski wycinek prawa. Wtedy stwierdzisz że chyba
    miałeś coś z głową że myślałeś aby komuś płacić.
    I na koniec powinieneś zrozumieć że adwokaci są od robienia dobrze sobie a
    nie innym. Przykładem tego niech będzie prawny zapis, że adwokat, który cię
    oleje i nie pojawi się na rozprawie nie może być przez ciebie pociągnięty do
    odpowiedzialności. To takie prawo co adwokaciny sobie wywalczyły.
    Powodzenia