  • Data: 2007-03-20 10:28:16
    Temat: Re: Zle podany adres dostarczenia. Jak odzyskac paczke?
    Od: "kubex" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paczka jest o ile sie nie myle adresowana na osobe, kurier powinien
    > sprawdzic komu ja dostarcza, ze tego nikt nie robi to inna bajka, ale
    > proponuje poczytac regulamin firmy kurierskiej.

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi!

    Oczywiscie paczka byla adresowana na konkretne imie i nazwisko. Co do
    regulaminu firmy kurierskiej (Siodemka) to jest tam mowa o doreczeniu
    do rak wlasnych:
    § 5.3. Zasadą jest doręczanie przesyłki Odbiorcy do rąk własnych. W
    przypadku gdy Odbiorcą jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna
    nie posiadająca osobowości prawnej - przesyłkę pozostawia się za
    pokwitowaniem w kancelarii lub komórce spełniającej jej rolę.

    Czy uwazacie, ze na tej podstawie moge domagac sie od firmy
    kurierskiej podjecia krokow celem odzyskania przesylki? Czy moze
    lepiej odrazu, tak jak pisze KrzysiekPP, brac te wszystkie kwity i
    zglaszac zabor mienia na policji?

    Pozdrawiam
    Kuba