    From: "e<>n" <9...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Date: Mon, 13 Aug 2007 23:51:05 +0200

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f9qajc$nlr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Prokurator generalny, który nagrywa swoich koalicjantów obnażył prawdziwe
    > oblicze swoich zamierzeń. Takiego obżydzenia polityki, jakie spowodowało PiS
    > Polakom, nie dokonało dotychczas żadne inne ugrupowanie. Po tym, jak już w
    (...)
    > PiS zniesmaczyło Polakom życie w zaprowadzonym przez siebie państwie
    > policyjnym.

    jesteś recznikiem Polaków? nie wydaje mi się, więc nie mów tak jakbyś zabierał
    głos w imieniu kilkudziesięciu milionów ludzi, bo to nadużycie i demagogia...
    ja natomiast mam całkiem dobre mniemanie o ministrze Ziobro; bardzo dobrze broni
    się przed postawionymi zarzutami, jest wiarygodny i przekonujący, moim zdaniem
    to pan Kaczmarek pogrąża się w odpowiedzialności, bowiem dotychczas chwalił rząd
    i bronił go przed zarzutami jakie obecnie sam mu stawia (to typowa instynktowna
    wręcz reakcja obronna zdemaskowanego człowieka, który jest w sytuacji bez
    wyjścia a nie ma odwagi i godności przyznać się do błędów)

    PIS nie jest idealną formacją, ale uważam, że są tam ludzie, którzy prawdziwie i
    szczerze starają się być uczciwi, a to nie jest łatwe na tym poziomie relacji,
    powiązań i układów jakie tworzy udział w administrowaniu całym państwem (zapewne
    każdy szef firmy wie jak bardzo trudno jest obejść się bez układów w skali
    swojego przedsiębiorstwa i branży, a co do piero mówić w tak ogromnej skali
    polityczno-ekonomicznej)

    nie przeszkadza mi to, że siebie nagrywają, nie przeszkadza mi ta obsesja
    nagrań, bo widzę pozytywne tego skutki - dzięki temu po prostu czują się mniej
    bezkarni i tak powinno być, taki stan rzeczy jest w interesie obywateli, bo
    wymusza większa uczciwość i praworządność działań; zwróćmy uwagę, że to nagrania
    rozmów zdemaskowały prawdziwe oblicze lewicy i doprowadziły do jej klęski w
    poprzednich wyborach, tak więc środek ten jest podstawowym instrumentem jawności
    i demaskowania przed opinią publiczną zakulisowej prawdy...

    PS
    USA jest państwem o niebo bardziej policyjnym od Polski i nikt tam poza
    przestępcami większego z tego problemu nie robi, wręcz przeciwnie, bo takie są
    tradycje amerykańskiej praworzadności poczynając od czasów tzw. dzikiego
    zachodu...