  • Data: 2003-02-10 09:34:35
    Temat: Re: Ziobro - beznadzieja
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > From: "Darek Dudek" <d...@w...pl>
    > To: <p...@n...pl>
    >
    > Reszta tworzy tylko tlo dla Michnika i pytaniami w rodzaju
    > : "co pan o tym mysli?", "jak moglby pan to skomentowac" ???
    >
    > kherm khem,
    > nie widziałem relacji z działań komisji?
    > Naprawdę padały takie pytania czy podkoloryzowałeś ?

    Miałam wątpliwą przyjemność oglądania transmisji z tego niby-przesłuchania i
    rzeczywiście większość "pytań" polegała na tym, że członek komisji przedstawiał
    jakąś swoją tezę i prosił Michnika o jej skomentowanie.
    Najlepszy był jeden z posłów, który zapytał Michnika, czy zna treść
    skierowanego przeciwko niemu przez tego właśnie posła zawiadomienia o
    podejrzeniu popełnienia przez AM "przestępstwa w formie podrzegania do
    popełnienia przestepstwa przez LR"- i jego pytanie: jak się Pan do tego
    ustosunkowuje? Cyrk po prostu!

    Karina