    From: "trojden" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zimne mieszkanie
    Date: Thu, 26 Jan 2006 20:38:45 +0100

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:drb68m$sbr$1@news.onet.pl...

    > Zapewne gdybyś chciała się szarpać prawnie to i tak zanim nastąpiłby finał
    > wiosna by już była w rozkwicie. Ja bym odpuścił i zamontował mały
    > przenośny piecyk gazowy, taki przykręcany wprost do butli propan-butan
    > (nie taki do gotowanie tylko do ogrzewania) i dogrzewał przynajmniej pokój
    > dziecka. Relatywnie najtańsze rozwiązanie. Można też np. kupić zwykłą małą
    > farelkę elektryczną albo coś w ten deseń. Z droższych rozwiązań pozostaje
    > kaloryfer elektryczny.
    >
    > Kaczor
    > --
> [...]

    Przy małym dziecku grzejnik gazowy wg mnie odpada (wg mnie nie tylko dla
    dzieci) bo produkuje spaliny odprowadzane wprost do pokoju (brak komina).
    Zostaje tylko ogrzewanie lektryczne ale wg mnie możnaby za to obciążyć
    spółdzielnię bo skoro płacisz czynsz to należy ci się ciepło a z winy
    spółdzielni go nie masz.