    From: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Date: Mon, 17 Jan 2005 01:13:09 +0100

    Przemek R. wrote:

    > Nie mam na mysli tego ze Chres mowi nieprawde tylko to ze corka mogla
    > ciut upiekszyc to wszystko, bo jest to niezbyt logiczne.

    Cóż, m.in. właśnie po to wymyślono art. 200 KK. Żeby nikogo >w ogóle<
    nie interesowało, co ma do powiedzenia na ten temat takie dziecko.
    Równie dobrze mogłaby krzyczeć "zostawcie go w spokoju, to jest miłość
    mojego życia".

    Przestępstwem (karanym na równi z gwałtem) są same tylko kontakty
    erotyczne z taką dziewczynką. Sprawa czysta. Jej córka nie ma tu co
    upiększać. Jedynym problemem matki jest to, że temu chłopakowi zabrakło
    kilku dni do 17 lat, czyli pewnie nie będzie odpowiadał na zasadach KK.
    Ale i tak w najkorzystniejszym dla niego układzie trafi do poprawczaka.
    Pozdrawiam,

    --
    MArta
    m...@N...pl