  • Data: 2014-07-03 11:01:03
    Temat: Re: Zgubiony/ukradziony? akt notarialny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 10:34, m pisze:

    > Nie wiem. Ale na pewno się uważniej przyjrzy dowodowi osobistemu.

    Jak gość przyjdzie bez aktu sprzedaży, to też się przyjrzy.

    > Więc jakbym był oszustem i miał podrobiony DO, to w zależności od tego
    > jak dobrze byłby on podrobiony, starałbym się żeby dać jak najmniej
    > pretekstu do przyjrzenia się mu.

    Czyli byś też przyszedł z podrobionym aktem sprzedaży.

    Powiedz mi jednak, po co akt sprzedaży w normalnej transakcji? Z tego co
    piszesz, wpływa on *negatywnie* na bezpieczeństwo transakcji, bo usypia
    czujność notariusza.

    > *Prawie* każdy.

    Musiałaby istnieć selekcja negatywna w zawodzie notariusza, a nie wydaje
    mi się, aby tak było.

    --
    Liwiusz