eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubiono kartę pacjenta - co dalej? › Re: Zgubiono kartę pacjenta - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubiono kartę pacjenta - co dalej?
    Date: Tue, 20 Apr 2010 20:27:49 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <hqkrn6$o85$1@news.onet.pl>
    References: <1...@4...net><hq1plj$eoa$1@inews.gazeta.pl>
    <1nq6wam3b6f16$.jflbv0dm1y8w.dlg@40tude.net><hq1q74$gt2$...@i...gazeta.pl
    > <hq25o0$vjr$1@news.onet.pl><j...@4...net>
    <hq46ml$8n2$1@news.onet.pl> <hqkcq4$nn$15@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dme116.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271788070 24837 83.24.60.116 (20 Apr 2010 18:27:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 18:27:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hqkcq4$nn$15@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:636461
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wujek Kudełek" <w...@...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:hqkcq4$nn$15@inews.gazeta.pl...

    > Najlepsze jest, jak cżłowiek po latach dostaje dokumentację do ręki, ma
    > szerszy dostep do netu i nagle okazuje się, że lekarz na ostrym dyżurze
    > popełnił błąd i niepotrzebnie wsadzał pacjenta na oddział, chociaż gdyby
    > przeanalizował podstawowe objawy to by stwierdził, że pacjentowi nic nie
    > grozi.

    To tylko człowiek. Dyżury na izbie przyjęć są najgorzej opłącane, więc tam
    z reguły są młodzi lekarze. Taki woli na wszelki wypadek przesadzić w
    ostrożności, niż brawurze i moim zdaniem dobrze.

    > Do tego dodajmy brak przedstawiania informacji dla pacjenta, związany z
    > tym stres (bo i pacjent nie wie co się aktualnie dzieje) i koszty jakie
    > ponosi NFZ - zupełnie niepotrzebnie. No ale... przecież pan doktÓr Hirurg
    > na pewno się zna... tylko na czym?

    Nie myli się tylko ten, który nie podejmuje decyzji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1