eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubiłem paragon... › Re: Zgubiłem paragon...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubiłem paragon...
    Date: Tue, 16 Mar 2010 22:31:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <hnotbv$hem$1@news.onet.pl>
    References: <hnopr8$59n$1@news.onet.pl> <hnoqs4$8qm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: terminal-1-178.retsat1.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268775103 17878 195.13.38.178 (16 Mar 2010 21:31:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 21:31:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:632560
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja jednak widzę inny problem. Napisałeś o przesyłce, o kserze paragonu,
    > ale ja nic nie znalazłem o formalnie złożonej reklamacji która powinna
    > zawierać m.in. Twoje żądanie naprawy bądź wymiany. Więc jeśli faktycznie
    > tego nie zrobiłeś, to nadrób to jak najszybciej.

    Do przesyłki dołączyłem pismo zawierające informację o usterce, i prośbę o
    wymianę.
    Takie 2-3 zdania , nie jestem pewnien czy użyłem sformułowania REKLAMACJA w
    nagłówku, chociaż chyba tak.

    Tyle, że to było pismo z moim podpisem, a nie mam przecież żadnego
    "potwierdzenia" - co zatem ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1