    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubiłem dowód.
    Date: Mon, 15 Dec 2008 01:49:15 +0100

    Użytkownik "wombi" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gi433s$jp7$1@news.onet.pl...

    > Następnym razem nie zapomnij o tym:
    > http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

    I sądzisz, że Policja Angielska weryfikuje dokumenty w oparciu o
    zaproponowany przez Ciebie serwis? Bo coś mi sie nie za bardzo chce
    wierzyć.

    Policja angielska w razie wątpliwości dokonuje sprawdzenia w bazach danych
    Europolu (zresztą, tak jak Polska). Tam Twojego dowodu nie było.

    Co do samej wizyty policjanta, to śmierć człowieka jest zbyt poważnym
    wydarzeniem, by ślepo ufać bazie danych. Jeśli nawet sprawdził, że dowód
    jest utracony, to i tak rozsądek nakazywał sprawdzić na miejscu. Bo czasem
    ludzie nie zgłaszają odnalezionych dokumentów.