    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgloszenie upadlosci za niezaplacona fakture ??
    Date: Wed, 4 Aug 2004 14:33:45 +0200

    On Wed, 4 Aug 2004, Robcio wrote:
    [...]
    >+ - podobno mozna zglosic wniosek o upadlosc tej firmy ??

    Zajrzyj do prawa upadłościowego... nie ma "tak dobrze" :]
    Muszą "trwale nie płacić" - a to znaczy że *nie tylko tobie*,
    ale "tak w ogóle".
    Zgłosić można, ale sąd może wyśmiać (czytaj: oddalić) taki
    wniosek, IMHO :)

    >+ JEsli tak sie da to byloby tonajlepsze rozwiazanie.

    Ja tam nie wiem. Jakby spełniali warunk do upadłości, to
    wcale nie jestem przekonany czy po zapłaceniu likwidatorowi,
    pracownikom, podatków itp. coś by dla ciebie zostało ;>

    pozdrowienia, Gotfryd