eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłoszenie oszustwa po otrzymaniu nakazu zapłaty?Re: Zgłoszenie oszustwa po otrzymaniu nakazu zapłaty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgłoszenie oszustwa po otrzymaniu nakazu zapłaty?
    Date: Sat, 06 Jul 2013 20:26:43 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <kr9nh3$2qi$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51d7f85f$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr9021$ugp$1@node1.news.atman.pl> <kr9l2u$dh$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1373135203 2898 193.242.146.25 (6 Jul 2013 18:26:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jul 2013 18:26:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130510
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <kr9l2u$dh$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:723860
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 06.07.2013 19:44, Liwiusz pisze:

    >> No to się łaskawie zdecyduj - zostałeś oszukany, czy masz czysto cywilne
    >> roszczenie?
    >
    > Jedno nie wyklucza drugiego.

    Owszem, ale jeśli udaje się bezproblemowo uzyskać nakaz zapłaty to
    stanowi to pewną przesłankę, że klient po prostu stał się niewypłacalny
    lub zapomniał.

    Prawdziwego oszusta z reguły ciężko namierzyć ;)

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1