    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
    Date: Thu, 15 May 2008 23:41:48 +0200

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:g0foq9$aqh$1@inews.gazeta.pl...

    > wiadomości news:g0fn18$ab1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Robercie, cytat z pierwszego postu: "wchodzi gościu na stację
    > benzynową, mówi "3""...
    > ^^^^^^^^

    Akurat wczoraj tankowalem. Z innej strony slupka, niz kanciapa pompiarzy.
    Zapytali ktory numer. Popatrzylem przez szybe i zobaczylem, swoj samochod,
    obok dystrybutora z _jakims_tam_ numerem. I mam w dupie ten numer, bo
    tankujac skupiam sie nad przegryzieniem sie przez opisy na raczkach
    (pozdrowienia dla
    marketoidow...), zeby wlac to co chce wlac.

    Jakbym byl pijany, to bym bez zastanowienia podal numer widziany przez
    szybe. Przeciez, jest to jedyny numer jaki widze w najblizszej okolicy
    swojego samochodu.

    Ale bylem trzezwy i naszlo mnie, ze z drugiej strony numerek moze byc inny.
    Pokazalem wiec (niekulturalnie) reka i powiedzialem: czerwony golf.

    Chyba dam na msze, zeby sie nie okazalo, ze w tym samym czasie, na tej samej
    stacji tankowano innego czerwonego golfa...

    sz.