    From: "Daniel (dj74)" <n...@t...pbzddn>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zerwanie umowy z firmą z USA
    Date: Thu, 01 Jun 2006 23:55:49 +0200

    Daniel (dj74) wrote:
    > Witam,
    >
    > chcę zerwać umowę zawartą między mną (osoba fizyczna) a firmą z USA.
    (...)
    > W jaki sposób mam ich przekonać, że jednak mam prawo zerwać umowę?

    kilka dodatkowych informacji z prośbą o pomoc

    firma jest ze stanu Kentucky

    znalazłem (chyba) ustawodawstwo z tego stanu dotyczące praw konsumenta w
    tym zrywania umów

    na prawie słabo się znam, a jeszcze słabiej na amerykańskim, więc jakby
    ktoś mógł rzucić okiem tu: http://www.lrc.state.ky.us/KRS/367-00/CHAPTER.HTM

    a w szczególności tu: http://www.lrc.state.ky.us/KRS/367-00/4772.PDF

    "Waiver or surrender of cancellation rights prohibited.

    Rights of cancellation may not be waived or otherwise surrendered."

    Więc wydaje mi się, że mam pełne prawo do zerwania umowy.

    Please heeeelp :-)

    --
    echo `expr substr $mail 4 18` | tr a-z n-za-m;