  • Data: 2011-04-13 11:30:26
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn> napisał w wiadomości
    news:io409p$elf$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    >wypłatę to dostałabym od nich taką informację. Do windykacji zadzwoniłam i
    >powiedziałam, że do 22.04. dam im znać co ustaliłam >z ubezpieczalnia.

    Ale oni na szkoleniach nie maja przewidzianego takiego wariantu, ze
    windykacja moze byc niesluszna i dotyczyc nieistniejacej wierzytelnosci.
    Nawet nie pozwola Ci spokojnie dokonczyc. Niezaleznie od tego co powiesz
    (mozesz rownie dobrze wyrecytowac jakis wierszyk Brzechwy) reakcja bedzie
    taka sama - masz zaplacic, bo jesli nie, to za tydzien masz komornika w
    domu.

    Pozdrawiam
    SDD