  • Data: 2011-04-13 11:09:45
    Temat: Re: Zemsta faraona i Intrum Justitia
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dokładnie taką samą sytuację. Korzystałam z pomocy doraźnej w Egipcie w lipcu
    2008. Rozcięłam nogę, lekarz z hotelu zrobił mi opatrunek. Jeszcze u lekarza
    dzwoniłam ze zgłoszeniem do ubezpieczyciela, wypełniałam też papiery dla
    ubezpieczalni (też Signal-Iduna). Nic nie płaciłam na miejscu. Ubezpieczyciel
    wyjaśnia sytuację, ale poradzili mi, żeby nic nie płacić, bo to podobno nie pierwsza
    taka akcja. Czekam na jakiekolwiek informacje od ubezpieczyciela, póki co zapewniają
    mnie, że gdyby odrzucili wniosek o wypłatę to dostałabym od nich taką informację. Do
    windykacji zadzwoniłam i powiedziałam, że do 22.04. dam im znać co ustaliłam z
    ubezpieczalnia.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl