  • Data: 2006-12-17 17:23:18
    Temat: Re: Żebranie - gdzie przepisy zakazujące?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czapla napisał(a) :
    > Problem jest z tą jedną rodziną. Oni od paru lat po prostu ...żebrzą! Ma to
    > miejsce na Walnych Zgromadzeniach

    Aha, rozumiem, że chodzą wśród zgromadzonych ze zdjętą czapką i
    mówią "co łaska" ? ;-)
    Jeśli nie, to nie ma to nic wspólnego z żebractwem oprócz
    wspólnego nazewnictwa.

    > Drugi problem to ciepło, za które wszyscy musimy tu płacić a które ucieka przez
    > te ich okna. Podzielników oczywiście brak. Spróbujemy na najbliższym WZ
    > przegłosować założenie podzielników, ale to są koszty, poza tym oni i tak
    > pewnie nie pozwolą podzielników założyć. Gdzieś słyszałem, że wtedy można
    > naliczać takim delikwentom trzykrotną średnią - mógłby ktoś mnie naprowadzić na
    > odpowiednie przepisy?

    To byłby chyba najlepszy chwyt na tych cwaniaczków. Może
    konserwator może na nich wymóc wymianę okien jakąś groźbą kar?
    Co do przepisu, to wiedziałbym dopiero we wtorek wieczorem. Zdaje
    się, że niekoniecznie to będzie razy 3, ale różnica pomiędzy
    całością minus zamontowane podzielniki. Ponieważ zamontowane są
    podzielniki, nie liczniki, to może być ciężko z przeliczeniem.
    Może wtedy rzeczywiście jest jakaś dotychczasowa stawka razy 3.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!