    From: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdrowie a wojsko
    Date: Mon, 17 Jun 2002 11:34:47 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@tzf.devs.futuro.pl

    Użytkownik "fastB" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aecatj$c6d$2@news.tpi.pl...
    > Mam taki problem...

    Porównaj poniższe cytaty (z twojego postu)

    1) "Kamica nerkowa obustronna".
    2) 44 p3 Kamica dróg żółciowych -kat D

    Brzmi tak samo, no nie?
    Jakby chciał Ci dać 49 p3 to by napisał coś o tym wydalaniu złogów.
    Jak dla mnie kat. "D" masz jak w banku.

    > 49 p3 Kamica układu moczowego, z okresowym wydalaniem złogów,
    udokumentowana
    > radiologicznie - kat A/D
    > A jeśli pasuje do 49 p3 to co znaczy A/D. Pracownik będzie rzucał monetą?
    > Moim zdaniem jest to kolejna furtka w naszym systemie prawnym, aby mogli
    > "dorobić" lekarze (nie wszyscy, ale jednak).

    A/D - zależy co powie lekarz. Ja miałem takiego co schorzenie z kat. A
    podciągnął do D, bo "dziwne te pana wyniki, na 90% coś tam się więcej
    dzieje, nie będę ryzykował, radzę zmienić lekarza na bardziej dociekliwego,
    kat. D, następny proszę" :)
    Są lekarze co nawet bardzo zaawansowane schorzenia traktują z przymrużeniem
    oka i zawyżają kategorię ("pobiega pan po poligonie, poćwiczy, młody pan
    jest polepszy się panu od tego na pewno")...