  • Data: 2006-05-11 05:02:12
    Temat: Re: Zdjęcie porno wklejone w film na Polsacie
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:e3tl49$32g$1@news.onet.pl...

    > Nie kumam.

    ok :) poswiece sie

    to tzw. kropka nad i
    takie zakonczenie majace dac czlowiekowi do myslenia, zart, nazwij to jak
    chcesz
    tego samego czlonka widzisz wczesniej, jak go brad pitt wkleja do filmow o
    ktorych mowa w tresci

    > klatki. Ponieważ słyszałem o przekazach podprogowych,

    poniewaz ja sie rowniez o nich uczylem, a nie tylko slyszalem, wiec i tobie
    radze poczytac, ich skutecznosc jest co najmniej mityczna i wbrew pozora nie
    maja az takiej sily oddzialywania jak to sie powszechnie szaremu kowalskiemu
    wydaje ;)

    pozdrawiam