  • 1. Data: 2009-02-11 11:52:51
    Temat: Re: Zdjecie blokady operatora tzw simlock ?
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Czy zdjecie blokady operatora z telefonu moze byc karalne ?

    Często jest karane utratą gwarancji.

  • 2. Data: 2009-02-11 12:02:19
    Od: Piotr Jarzebski <p...@b...net>

    mt pisze:

    > Tez tak myslalem, wczoraj znajomy dostal wezwanie do zaplaty roznicy w
    > cenie jaka musial operator doplacic do urzadzenia bo kupil 40 bramek na
    > paragon po czym zdjal blokady i je sprzedal.

    A ciekawe, gdyby kupił te bramki i każdej wbił gwóźdź do środka i
    sprzedał, to czy operator też by się czepiał?

    Może chodzi o jakieś modyfikacje w oprogramowaniu? Podali mu jakiś
    paragraf (czegokolwiek, ustawy, licencji).

    PJarzębski

  • 3. Data: 2009-02-11 12:05:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > boropi pisze:

    > Tez tak myslalem, wczoraj znajomy dostal wezwanie do zaplaty roznicy w
    > cenie jaka musial operator doplacic do urzadzenia bo kupil 40 bramek na
    > paragon po czym zdjal blokady i je sprzedal.
    > Zaslaniaja sie prawami do tych urzadzen, ale przeciez w momencie zbycia
    > wszelkie prawa przechodza na kupujacego .Dodam ze nie bylo zadnej umowy
    > tylko paragon.

    > Czy moze sie myle.

    Wydaje mi sie, ze sie nie mylisz i przed sadem sprawa jest do wygrania.
    Raczej nie do wygrania jest natomiast sprawa przed urzedem skarbowym.. Skoro
    znajomy kupowal bramki n aoparagon, to domyslam sie, ze nie ma
    zarejestrowanej DG - a jak widac ja prowadzi. Tak wiec operator, ktory
    sprzedal bramki pewnie skrobnie pisemko do US :).
    Niech chociaz ewidencje uproszczona VAT zaprowadzi :)

    Pozdrawiam
    SDD