  • Data: 2007-05-10 07:53:25
    Temat: Re: Zdjęcia z imprezy na stronach portalu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KArolCia napisał(a):

    > OK zgadzam się jak najbardizej - widze ostre podejscie zamiast odpowiedzi -
    > czy ja coś złego robię, że się pytam ??

    Złe jest to, że usiłujesz ograniczać swobody obywatelskie, a do tego
    prawo ma wyłącznie parlament. A przynajmniej sprawiasz takie wrażenie -
    może się źle wyraziłeś...

    > Nie potrzebuje zgody na patrzenie lub fotografowanie ale jak jest ze zgoda

    Ano właśnie - a poruszyłeś sprawę fotografowania, a nie publikacji.

    > na publikacje zdjec w celu komercyjnym ??? Nie powiesz mi chyba ze mogę
    > zrobić Twoje zdjęcie i opublikowac je sobie gdzie chcę bez pytania.

    A to jest już zupełnie inna sprawa, przy czym to, czy cel jest
    komercyjny, czy nie, wpływa tylko na wysokośc ewentualnego odszkodowania.

    Co do publikacji imprezy to właściwie zależy to od tego, czy uda ci się
    wykazać, że to była jakaś forma artystyczna chroniona prawem autorskim.

    Jeśli tak - jest szansa. Jeśli nie - nie ma najmniejszej.

    Jako że koncert, to przewiduję pewien problem, bo dla koncertu
    zasadniczą sprawą jest z reguły dźwięk.

    W każdym razie na pewno nie możesz się czepiać zdjęć widowni.