  • Data: 2004-08-19 16:59:27
    Temat: Re: Zdjecia w necie a prawo autorskie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 sie o godzinie 09:48, na pl.soc.prawo, Sebastian napisał(a):

    > czyli
    >
    > co?? jestes pewien?

    No tak, jestem pewien :>

    > czyli jak rozpowszechniam czyjs program i pozniej zaniecham to nic mi nie
    > grozi??? :-O

    A czy ja powiedziałem że rozpowszechniasz? Autor wątku tak sformułował
    swoje pytanie że można domniemywać iż do samego faktu rozpowszechniania nie
    doszło. A wtedy nie ponosisz odpowiedzialności, no chyba że jest gdzieś w
    kodeksach artykulik że za _planowanie_, _myślenie_ o jakichś rzeczach
    kwalifikuje się że popełniłeś _już_ to wykroczenie, przestępstwo.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany