  • Data: 2008-08-28 15:06:20
    Temat: Re: Zdjecia Dworca i reakcja Policji we Wro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Aug 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, noszenie dowodu nie jest wymagane... ATSD ja bym zwrócił uwagę na ten
    > drugi artykuł w odnośnikach - jak domagali się skasowania zdjęć i jak
    > stażysta odmówił - zatrzymali.

    Tak po prawdzie, to przy wszystkich achach, ochach i wynoszeniu na
    pediestiały "własności intelektualnej", może by zacząć zwracać uwagę
    na to, iż podobne pomysły ("pan skasuje zdjęcia") są dość zbliżone
    do pomysłów, aby ktoś kto idzie z butelką coli tęże butelkę wylał
    tudzież zdjął ubraną koszulkę (niech będzie "2-złotową" z wyprzedaży)
    i podarł.
    Tak wot, bo komuś tak się podoba.

    "Zechce pan wylać tę oranżadę, o tam, do ścieku".
    W ustach funkcjonariusza publicznego, występującego w mundurze.
    Ech...

    pzdr, Gotfryd