  • Data: 2007-05-08 13:01:18
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe (trochę długie)
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    miałem identyczne zdarzenie- BYłem wtedy kierowcą nr1
    I co ciekawe kierowca nr 3 - tez do mnie wystartował.
    Róznica była taka ze wszstkie trzy auta były rozbite. tylko moje mogło
    jechać dalej.
    Była policja, bez wątpliwości stwierdziła ze:
    pan nr 1 nie ma żadnego zwiazku z panem nr 3.
    tylko 1 ma zwiazek z 2 2 z 3 i 1 i 3 z 2
    Wine ponosi oczywiscie 3, bo nie zachował bezp odległosci. i to tyle.
    Ewentualnie mandat moze dostać też nr2- ale tego juz niedoczekałem- z
    rozwalonymi chłodnicami- zostali a ja sterczącym zderzakiem pojechaem dalej
    :)