  • Data: 2020-12-07 11:44:21
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-12-07 09:47, Marcin Debowski wrote:
    > To rozważ nieco inny aspekt: jak zadzwonię do Ciebie (telefonem) i
    > odbierzesz w domu to muszę mieć jakąś zgodę aby Ciebie słuchać?

    Ta zgoda jest wyrażana poprzez samo odebranie przeze mnie połączenia.

    Natomiast jeżeli ja *każę* ci zadzwonić do mnie a brak połączenia audio
    wizualnego uznam za nie wykonywanie obowiązku ustawowego to już mamy
    trochę inną sytuację, prawda? Zwłaszcza kiedy jest to jednostronna
    interpretacja rozszerzająca danego organu.