eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu › Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
  • Data: 2007-01-19 09:38:31
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:eong06$4te$1@inews.gazeta.pl...

    > Prokurator nie decyduje o areszcie, więc faktycznie decydować nie może.
    > Ale nie wiem do czego zmierzasz tą dyskusją.

    Uwazam ze w momencie gdy prokrator wnosi o areszt wtedy gdy nie sa
    spelnione zadne z przeslanek (a taka sytuacje bysmy tutaj mieli)
    to przekracza swe uprawnienia mimo iz to nie on ostatecznie o tym
    decyduje. Dlatego napisalem ze nie moze przeciez z powodu widzimisie
    wnosic o te srodki czy ludzi bezkarnie oskarzac.

    Odpowiadajac na drugi post, jezlei Ziobro nakazalby nie zwazajac na stan
    faktyczny wnioskowac w kazdym wypadku (przy takich przestepstwach) o
    areszt to nalezaloby sie nim raczej zainteresowac a nie slepo spelniac
    jego zachcianki. Bo to na pewno od odpowiedzialnosci nie zwalnia.

    Takie jest moje zdanie.

    P.