eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu › Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal
  • Data: 2007-01-17 02:09:38
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eojdd7$ibb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czemu? nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem obecnego rządy, tym nie
    > mniej kilka spraw udało im się wyprowadzić na właściwy kierunek. kilka
    > inny zaplątali,

    Niby jakich? Powołanie osoby wielokrotnie skazanej na w-premiera? Osoby
    nie mającej nic wspólnego z edukacją na ministra tego resortu? Wysławienie
    się ministrem infrastruktury, który wysławił się głównie tym, że był powodem
    zamknięcia autostrady dla ruchu, a wszystko po to aby przeciąć wstęgę?
    Zmiana prawa mająca na celu aby na stanowiska na których były organizowane
    konkursy, można było wepchnąć kolesi z klucza partyjnego?

    Ten rząd ma tylko jeden cel dotrwać na posadkach do następnych wyborów,
    losy kraju natomiast mają dużo niższy priorytet.