  • Data: 2023-05-10 11:23:50
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2023 o 10:09, Shrek pisze:

    > Ty jako policjant/kulson.

    Skąd Ci to przyszło do głowy?

    > Jakieś tam jednak mamy.

    Niue, bo jak już wiele razy podkreślałem pod żadnym pozorem nie piszę o
    czymkolwiek, co byłoby choćby pośrednio związane z tym, czym się
    zajmuję profesjonalnie. Od takich wypowiedzi są odpowiednie uprawnione
    służby.

    > Po co starasz się rozwiązać problem, który leży poza twoimi
    > kompetencjami, możliwościami i... umiejętnościami?

    Ależ ja nawet się nie staram. To Ty najpierw tworzysz problem - kolejny
    raz - że po co się staram, a potem będziesz go uparcie starał się
    "promować" i rozwiązywać.

    --
    (~) Robert Tomasik