  • Data: 2010-10-11 18:55:23
    Temat: Re: Zawyzone rachunki za prad - jak odzyskac kase
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Art.32.1.4.a który zwalnia od obowiązku uzyskania koncesji obrót energią,
    > jeżeli roczna wartość obrotu jest poniżej 100 tys. euro. Ale wtedy witamy
    > w świecie działalności gospodarczej :D

    I gdzie Ty tu widzisz działalność gospodarczą ??? Musiałaby się tym trudnić
    a tu chodzi o jednorazowe odszkodowanie uwzględniające tylko hipotetyczny
    zysk do jakiego miałaby prawo.

    > Dodatkowo dochodzą regulacje umowne z dostawcą energii dla poszkodowanej.
    > Najprawdopodobniej są tam zastrzeżenia zakazujące odsprzedaży energii,
    > więc pozostaje jedynie refakturowanie, czyli... bez zysku.

    To dostawca może być stroną w tej sprawie ? Z kuli czego ? Rozumiem, gdyby
    kobieta już zysk uzyskała a tak ... bez związku.

    > A co ja Bracia Grimm jestem, żeby dobranocki ci opowiadać? Wysil się.

    Jakoś udało Ci się, prawda ?

    > Skomentowałem twoje 'Eee, tam' jako wyjątkowo nośny argument na gruncie
    > prawnym :P

    Na gruncie prawnym to ...